maandag 15 december 2008

RadioGeenstijl

"Goedemorgen zeer geachte luisteraars, wij brengen u heden het laatste nieuws ende velerlei vermaeck." Zo zal RadioGeenstijl vast niet gaan klinken (of misschien juist wel). Maar wat krijgen we dan te horen? Verschillende ideeën schieten het afgelopen uur door mijn hoofd. Een snelle mix van muziek, nieuws, entertainment en 'gezuig'? Ik ben benieuwd! Velen wachten op het moment dat de roze jongens een keer op hun bek gaan. Ik denk dat ook RadioGeenstijl een succes kan worden; er is simpelweg een doelgroep voor (of wordt die al door 3FM en 538 bediend?). En de heren van geenstijl zijn slim genoeg daar naar te luisteren en een op maat gesneden live radiostream in elkaar te zetten. De kracht van Geenstijl zit hem tot dus ver erg in 'beeld', ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Paul van Liempt interviewde vanmorgen de grote Geenstijl leider Dominique Weesie. In dat interview nog veel meer spannende ideeën en analyses over de toekomst van de Nederlandse media.

Update 09-01-09: Wat vinden de omroepdirecteuren van de mogelijke komst van Powned? Beluister het HIERRRR
Ook interviewde ik de bestuursvoorzitter van de Nederlandse Publieke Omroep Henk Hagoort, over dit nieuws.

3 opmerkingen:

  1. Even kijken of het werkt. Gaaf blog man!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rutger heeft wel meer een radio hoofd..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste analyse van de impotentie van geenstijl die ik in tijden gezien heb!
    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen