dinsdag 30 april 2013

Troonswisseling

Toegegeven, ik ben koningsgezind. Van kinds af aan kijk ik ieder jaar weer uit naar 30 april. Maar dit jaar met de Troonswisseling is het wel heel bijzonder..

Verslag doen van het koninklijke bezoek op Koninginnedag in Middelburg vond ik twee jaar geleden al een hele eer. Nog mooier was het om (destijds) kroonprins Willem Alexander te interviewen of een half jaar geleden nog zijn jongste broer prins Constantijn.

Maar goed, voor Radio2 mocht ik dit jaar de hele dag verslag doen vanuit het persvak (waar maar een tiental journalisten in mocht) op de Dam in Amsterdam. Zo gaaf! Onder het balkon van het Koninklijk paleis en bij de ingang van de Nieuwe Kerk. Wow! Daar stond ik dan:

Het is allemaal hier terug te luisteren!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten